Program studiów

Program studiów

 

Program studiów na rok 2016/2017 - polskojęzyczne

Nazwa przedmiotu

Symbol

ECTS

Forma zalicz.

(zal/egz)

Liczba godz. w semestrze

Uwagi
wykłady pracownia ćwiczenia

I Rok, I Semestr

HISTORIA SZTUKI 1

HIS1

 2 E 30

 -  

MALARSTWO 1

MALU1

Z -  90 -

PODSTAWY GRAFIKI PROJEKTOWEJ 1

 PGP1

Z

-

120

-

RYSUNEK 1

 RYSU1

Z

-

90

-

WARSZTATY KOMPUTEROWE 1

WAK1 

Z

-

-

60

JĘZYK ANGIELSKI

 ANG1

Z

-

-

60

KOMPOZYCJA PROCEDURALNA 1

 KOP1

Z

-

-

60

TEORIA OBRAZU I BARWY

TEO 

Z+E

30

-

30
FOTOGRAFIA 1  FOT1 Z

-

-

 30
STRUKTURY WIZUALNE 1 STRW Z 30 30 -

 

Suma:

30   90

330

240

II Semestr

HISTORIA SZTUKI 2

HIS2 2 E

30

-

-  

MALARSTWO 2

MALU2 5

Z+E

-

90

-

PODSTAWY GRAFIKI PROJEKTOWEJ 2

PGP2 4 Z+E

-

120

-

RYSUNEK 2

RYSU2 5 Z+E

-

90

-

WARSZTATY KOMPUTEROWE 2

WAK2 3 Z

-

-

90

JĘZYK ANGIELSKI 2

ANG2 1 Z

-

-

60

FOTOGRAFIA 2

FOT2 2 Z

-

-

15

TYPOGRAFIA I LITERNICTWO 1

TYP1 2 Z

30

30

-

STRUKTURY WIZUALNE 2

STRW2 3 Z

30

30

-

RZEŹBA

RZB 2 Z

-

30

-

HISTORIA I KULTURA JAPONII

HKJ 1 Z

30

-

-

 

Suma: 30  

120

390 165

II Rok, III Semestr

HISTORIA FILMU

HIF  1  E

30

-

-  

HISTORIA SZTUKI 3

HIS3 2 Z+E

30

-

-

MALARSTWO 3

MALU3 3 Z

-

60

-

FILOZOFIA

FIL 2 Z+E

30

-

30

RYSUNEK NARRACYJNY+KONCEPT

KONC 3 Z

-

60

-

PROJEKTOWANIE GRAFICZNE 1

PGR1 4 Z

-

80

-

JĘZYK ANGIELSKI 3

ANG3 1 Z

-

-

60

WPROWADZENIE DO MODELOWANIA 3D

WM3D 4 Z

30

-

30

TYPOGRAFIA I LITERNICTWO 2

TYP2 2 Z

30

30

-

PODSTAWY ANIMACJI

PAN 3 Z

30

-

30

PRACOWNIA KOMIKSU MULTIMEDIALNEGO I GIER NA URZĄDZENIA MOBILNE 1

PKG1 3 Z

-

30

-

FOTOGRAFIA 3

FOT3 3 Z+E

30

-

30

 

Suma: 30  

210

260 180

IV Semestr

PRACOWNIA DYPLOMOWA 1 – WIZUALIZACJA

PRD1W 3 Z

-

90

- w zależności od wybranej specjalizacji dyplomowej

PRACOWNIA DYPLOMOWA 1 – ANIMACJA

PRD1A 3 Z

-

90

-

3D SPECJALIZACYJNE – WIZUALIZACJA

3DSW 5 Z+E

30

-

30

3D SPECJALIZACYJNE – ANIMACJA

3DSA 5 Z+E

30

-

30

WYKŁAD MONOGRAFICZNY DO SPECJALIZACJI WIZUALIZACJA 1

WSM1W 3 Z

30

-

-

WYKŁAD MONOGRAFICZNY DO SPECJALIZACJI ANIMACJA 1

WSM1A 3 Z

30

-

-

GRAFIKA MULTIMEDIALNA

GMU 3 Z

-

-

45     

GRAFIKA WYDAWNICZA

GRW 3 Z

-

-

30

JĘZYK OBCY 4

 ANG4 / HIS4 / NIM4 / ROS4 2 Z

-

-

60

WYCHOWANIE FIZYCZNE

WF 1 Z

-

-

30

RYSUNEK NARRACYJNY I KONCEPT ART. 1 *

KONC1 3 Z

-

45

- przedmioty obieralne, studenci wybierają 2 z 5

KOMPOZYCJA PROCEDURALNA 2 *

KOP2 3 Z

-

-

60

KOLOR W PRZESTRZENI MULTIMEDIALNEJ *

KOL 3 Z - 60 -

PROJEKTOWANIE GRAFICZNE 2 *

PGR2 3 Z - 60 -

PRACOWNIA KOMIKSU MULTIMEDIALNEGO I GIER NA URZĄDZENIA MOBILNE 2*

PKG2 3 Z - 45 -

FOTOGRAFIA 4

FOT4 2 Z+E 15  30 -   

PERCEPCJA I RECEPCJA DZIEŁ ARTYSTYCZNYCH

PIR 2 Z 30 - -

 

Suma: 30   165 375 285  

III Rok, V Semestr

JĘZYK OBCY 5

ANG5 / HIS5 /NIM5 / ROS5  2 Z - - 60   

PODSTAWY GRAFIKI WARSZTATOWEJ 1

 PGW1 5 Z - - 45

PRACOWNIA DYPLOMOWA 2 - WIZUALIZACJA

 PRD2 3 Z

-

120 -  w zależności od wybranej specjalizacji dyplomowej 

PRACOWNIA DYPLOMOWA 2 - ANIMACJA

 PRD2 3 Z

-

120 -

PSYCHOLOGIA REKLAMY

 PSYCHR 3 Z 30

-

-    

SZTUKA REKLAMY

 SZR 3 Z+E

15

-

30

WF 2

WF2 1 Z

-

-

30

WYKŁAD MONOGRAFICZNY DO SPECJALIZACJI WIZUALIZACJA 2

 MON 4 Z

30

-

-  w zależności od wybranej specjalizacji dyplomowej

WYKŁAD MONOGRAFICZNY DO SPECJALIZACJI ANIMACJA 2

 MON 4 Z

30

-

-

ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ I PROJEKTEM

 ZTIP 4 Z+E

30

-

30    

PODSTAWY PRAWA AUTORSKIEGO

 POPA 3 E

30

-

-

HISTORIA SZTUKI I GRAFIKI ARTYSTYCZNEJ

HSG 2 Z+E

30

-

-

 

Suma: 30  

195

240 195  

VI Semestr

JĘZYK OBCY 6

ANG6 / HIS6 /

NIM6 / ROS6 

2 Z -

-

60   

PODSTAWY GRAFIKI WARSZTATOWEJ

PGW2

5

Z

-

-

45

PRACOWNIA DYPLOMOWA 3 - WIZUALIZACJA

PRD3W

6

Z

-

90

-

   

w zależności od wybranej specjalizacji dyplomowej

 

PRACOWNIA DYPLOMOWA 3 - ANIMACJA

PRD3A

6

Z

-

90

-

WYKŁAD MONOGRAFICZNY DO SPECJALIZACJI WIZUALIZACJA 3

WSM3W

7

Z

30

-

-

WYKŁAD MONOGRAFICZNY DO SPECJALIZACJI ANIMACJA 3

WSM3A

7

Z

30

-

-

PROJEKTOWANIE GIER KOMPUTEROWYCH

PGDS

5

E

30

-

-  

DŹWIĘK W SYSTEMACH MULTIMEDIALNYCH *

DSM

5

Z+E

30

-

30   przedmioty obieralne, studenci wybierają 1 z 2

JAPOŃSKIE DZIEDZICTWO BARWY I KSZTAŁTU *

JDBIK

5 E 30

-

-

GRAMATYKA JĘZYKA FILMOWEGO **

GJF 3 Z 30 - -  

 

Suma: 30   180 180 135  

przedmiot obieralny ** przedmiot do spec. animacja

 

Program studiów anglojęzycznych dostępny jest tutaj