Odbiór dyplomów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych za pośrednictwem Poczty Polskiej

Odbiór dyplomów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych za pośrednictwem Poczty Polskiej

W związku z Zarządzeniem Rektora z dnia 24 kwietnia traktującym m.in. o zawieszeniu stacjonarnej obsługi administracyjnej na Uczelni informujemy, że wyjątkowo, na ten czas uruchomiliśmy dla Państwa możliwość otrzymania dyplomu wraz z suplementem i odpisami oraz świadectwa ukończenia studiów podyplomowych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki byłyby nadawane za potwierdzeniem odbioru w miarę spływania kolejnych zgłoszeń.
W celu wystąpienia o taką usługę należy:
DYPLOM:
1. Sprawdzić w gakko/przebieg studiów czy dyplom jest już gotowy
2. Wypełnić, podpisać i odesłać skan/ zdjęcie wniosku o wysyłkę (do pobrania)
ŚWIADECTWO:
1. Sprawdzić czy otrzymaliście Państwo maila z informacją o gotowym świadectwie
2. Wypełnić, podpisać i odesłać skan/ zdjęcie wniosku o wysyłkę (do pobrania)

Wniosek należy przesłać ze szkolnej poczty na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(wnioski niekompletne, nieczytelne lub wysłane z prywatnej poczty nie będę realizowane)
Usługa będzie realizowana na terenie Polski.