Witamy w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych!
ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ W SEMESTRZE LETNIM ROKU AKADEMICKIEGO 2022/2023
Zajęcia dla I roku (I semestru) rozpoczynają się:
- na studiach I stopnia niestacjonarnych przez internet (studia inżynierskie w języku polskim / angielskim) – obowiązkowy zjazd (realizacja przedmiotu WSI) na terenie uczelnis 16-19 lutego, zajęcia przez internet – 1 marca 2023 roku;
- na studiach II stopnia stacjonarnych: 1 marca 2023;
- na studiach II stopnia niestacjonarnych przez internet: 1 marca 2023 (szkolenie z zasad korzystania z systemu EDUX - 27 lutego o godz. 18.00)
Konto studenckie
Aby zalogować się na swoje konto studenckie, należy wejść na „Web Dziekanat” - dziekanat.pja.edu.pl. Po zalogowaniu się (login i hasło zostało przesłane w oddzielnym mailu kilka dni po podpisaniu kontraktu) można między innymi sprawdzićswoje dane, zobaczyć saldo dotyczące wpłat, przydział do grupy ćwiczeniowej, itd.
Hasło do konta można zmienić korzystając ze strony haslo.pja.edu.pl
Każdy student na swoim koncie ma możliwość wpisania dodatkowego „hasła na telefon”, którego podanie będzie niezbędne do uzyskania informacji telefonicznej na temat przebiegu studiów.
Zasady korzystania z platformy Microsoft Teams
Informator o uczelni (pobierz)
Przyporządkowanie do grup językowych
Studenci studiów I i II stopnia celem zakwalifikowania się do odpowiedniej grupy językowej (ze względu na poziom zaawansowania języka obcego) zobowiązane są do wykonania krótkiego test diagnostycznego.
Kurs umieszczony jest na uczelnianym portalu e-learningowym: https://gakko.pjwstk.edu.pl/ - login i hasło takie samo, jak do innych serwisów uczelnianych.
Prosimy o samodzielne i rozważne wykonanie testu, ponieważ jego wynik będzie podstawą decyzji o przydzieleniu do grupy o odpowiednim poziomie zaawansowania.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się ze Studium Języków Obcych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziecie Państwo na stronach podanych poniżej:
-
Co to jest poczta PJATK i jak z niej korzystać? (rozwiń)
Używając swojego loginu możesz korzystać z uczelnianej poczty elektronicznej poczta.pja.edu.pl
Ważne komunikaty, informacje o zmianach czy wydarzeniach na uczelni są przesyłane na adres studencki: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Prosimy pamiętać o regularnym sprawdzaniu swojej studenckiej poczty.
-
Jak złożyć podanie? (rozwiń)
Informujemy, że wszelkie podania studenckie należy składać za pośrednictwem elektronicznego systemu podań studenckich: podania.pja.edu.pl
-
Gdzie sprawdzić plan zajęć? (rozwiń)
Plan zajęć dostępny jest na stronie: planzajec.pja.edu.pl Uwaga: plan zajęć podlega istotnym modyfikacjom w okresie początku semestru. Prosimy o weryfikację jego postaci tuż przed pierwszymi zajęciami.
Rozkład roku akademickiego oraz sesji egzaminacyjnych podany jest na stronie: Rozklad roku
-
Gdzie i kiedy mogę odebrać legitymację studencką?(rozwiń)
Informacje dotyczące odbioru legitymacji studenckich dostępne są na stronie: Komunikaty
-
Czy mogę otrzymywać faktury za studia? (rozwiń)
Zasady wystawiania faktur podane są na stronie: Opłaty i druki
W celu otrzymania zaświadczenia o opłatach koniecznego do uzyskania karty pobytu (dla obcokrajowców), prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Gdzie znajdę ważne dokumenty? (rozwiń)
Regulamin studiów, regulamin przyznawania pomocy materialnej, statut uczelni i inne ważne dokumenty znajdują się na stronie: Ważne dokumenty
-
Co to jest Baza systemowo-sprzętowa? (rozwiń)
Informacje na temat dostępnych na uczelni usług, m.in: Wi-Fi, ELMS, poczty, oprogramowania znajdują się na stronie bss.pja.edu.pl
-
Czy PJATK ma własne akademiki? (rozwiń)
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych nie posiada własnych domów studenckich; natomiast studenci mogą korzystać usług akademików prowadzonych przez inne uczelnie lub podmioty prywatne (w miarę wolnych miejsc). Wszelkie formalności oraz płatności studenci regulują bezpośrednio z akademikami.
-
Studia internetowe (rozwiń)
Studenci studiów niestacjonarnych przez internet korzystają z platformy edukacyjnej EDUx i/lub Nomad
Uwaga: Prosimy o regularne korzystanie z systemu EDUx oraz czytać umieszczane tam ogłoszenia.
Życzymy udanych studiów!