Komunikaty

Komunikaty

Rok akademicki 2021/2022- semestr zimowy:

1. Dla studentów I semestru obowiązkowy zjazd 27-30.09.2021 - realizacja przedmiotu WSI stacjonarnie na terenie PJATK. W przypadku braku możliwości wzięcia udziału w zjeździe w powyższym terminie, przedmiot ten można będzie realizować w trakcie I semestru przez internet. Więcej szczegółów po zalogowaniu się do systemu Edux.

2. Zajęcia przez internet rozpoczynają się 1 października - materiały dostępne są po zalogowaniu na platformie edukacyjnej EDUx.

Uwaga: Prosimy o regularne korzystanie z systemu EDUx oraz czytać umieszczane tam ogłoszenia.

 

Rok akademicki 2020/2021- semestr letni:

1. Obowiązkowy zjazd dla studentów I roku I semestru - WSI (Wprowadzenie do systemów informacyjnych) odbędzie się w dniach: 

27.02-03.03.2021 o godzinie 9.00 poprzez platformę MS Teams.  Zajęcia prowadzone będą przez 5 dni w godz. 9:00 - 16:00.

Uwaga: Wyłącznie osoby z aktywnym kontem studenckim będą mogły wziąć udział w zjeździe.

W przypadku braku możliwości wzięcia udziału w zjeździe w powyższym terminie, przedmiot ten można będzie realizować w trakcie I semestru przez internet.

 

5 marca 2021 o godz. 18:00 do godz. 20:00 zdalnie odbędzie się szkolenie z zasad korzystania platformy EDUX przy użyciu systemu MS Teams.

Nazwa grupy "2021L_studia_internetowe"
Kod pozwalający na dołączenie do grupy to: g6wr820
Uwaga: Wyłącznie osoby z aktywnym kontem studenckim będą mogły wziąć udział w szkoleniu.

2. Zajęcia przez internet rozpoczynają się 6 marca - materiały dostępne są po zalogowaniu na platformie edukacyjnej EDUx.

Uwaga: Prosimy o regularne korzystanie z systemu EDUx oraz czytać umieszczane tam ogłoszenia.

Rozkład semestru letniego 2020/21

  • Zjazd WSI: 27.02-3.03
  • Rozpoczęcie zajęć przez internet: 6.03
  • Zjazd MUL, MZP 4-8.07
  • Sesja egzaminacyjna: 9-12.07
  • Zjazd RBD: 13-17.07
  • Sesja poprawkowa: 3-6.09
  • Zjazd GRK, SYC, ZMA, INL: 7-11.09

3. Zwolnienie z zajęć i automatyczne zaliczenie lektoratu przysługuje osobom posiadającym maturę anglojęzyczną bądź certyfikat na poziomie zaawansowanym (Cambridge Advanced lub Proficiency, LCCI English for Business Third Level albo Fourth Level oraz SEFIC Fourth Level). W indywidualnych przypadkach student może zostać zwolniony z konieczności uczestniczenia w zajęciach na podstawie bardzo dobrze zdanej ankiety wstępnej i pozytywnego wyniku rozmowy kwalifikacyjnej.

4. Opiekunem studentów jest pani mgr Elżbieta Mrówka-Matejewska, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o kierowanie do Niej wszelkich pytań i wniosków.

Studenci internetowi mogą brać udział w wykładach studiów zaocznych odbywających się w gmachu uczelni.

Kierownikiem Studiów Internetowych jest Prof. PJATK, dr hab. Lech Banachowski, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..