Procedury - Covid19

Procedury - Covid19

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 Dział Promocji i Rekrutacji pracuje w trybie zdalnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Obsługa aktualnie odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznejTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

oraz

telefonów: (48) 22 58 44 582 (język polski), (48) 22 58 44 581 (PL/ANG), (48) 22 58 44 590 (PL/ANG), (48) 22 58 44 583 (ANG/RUS), (48) 22 58 44 591 (RUS/UKR)

Od 4 maja kandydaci mogą się rejestrować poprzez portal rekrutacyjny.

Dokumenty można dostarczać drogą elektroniczną – skany, pocztą, kurierem lub osobiście (poprzez umieszczenie dokumentów w urnie, która ustawiona jest na parterze w holu w budynku głównym). 

Prosimy, aby kandydaci dostarczali komplet wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie (apelujemy o nie przynoszenie niepełnych dokumentów i dostarczenie ich dopiero w momencie, gdy uda się je skompletować).

Zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawnymi dokumenty (świadectwo dojrzałości, dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem) wysłane skanem, w późniejszym okresie będą musiały być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pracownika Uczelni – niezbędne będzie ich okazanie.

Tegorocznych maturzystów informujemy, że rekrutacja będzie prowadzona minimum do końca września. Uczelnia dysponuje wystarczającą liczbą miejsc na przyjęcie kandydatów, którzy składać będą dokumenty dopiero po otrzymaniu świadectwa dojrzałości – tj. w sierpniu.
Jednocześnie informujemy, że kandydaci na kierunki artystyczne (architektura wnętrz i grafika) mogą przystąpić do rozmowy kwalifikacyjnej i oceny portfolio jeszcze przed otrzymaniem świadectwa maturalnego.

 

Adres korespondencyjny:

PJATK, Dział Rekrutacji
ul. Koszykowa 86
02-008 Warszawa