fbpx
Employer branding – budowanie wizerunku pracodawcy w branży IT

Employer branding – budowanie wizerunku pracodawcy w branży IT

Krótki opis kierunku/wprowadzenie do tematyki kierunku

Umiejętność wzmacniania wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy jest obecnie niezwykle pożądaną kompetencją. Dotyczy to szczególnie branży IT, w której szczególnie silnie staramy się o najlepszych możliwych pracowników. Na studiach podyplomowych z zakresu EB w branży IT podchodzimy kompleksowo do employer brandingu, badań marki, budowania strategii, zaangażowania pracowników oraz doboru i wdrożenia narzędzi marketingowych.

Pod okiem najlepszych praktyków z zakresu marketingu i HR w Polsce nauczysz się tworzenia strategii zarządzania marką pracodawcy branży IT, a także poznasz zasady stosowania narzędzi komunikacyjnych, PR-owych i brandingowych w realizowaniu tej strategii. U nas zdobędziesz unikatowe i specjalistyczne kompetencje, które pozwolą Ci rozwijać Twoją ścieżkę kariery. To jedyne na polskim rynku studia uwzględniające specyfikę branży IT w budowaniu wizerunku pracodawcy, dlatego zdobyte tu wiedza i umiejętności mogą być Twoją dużą przewagą konkurencyjną.

Do kogo są kierowane studia/adresaci

Studia są adresowane do osób, które chcą rozszerzyć swój wachlarz kompetencji zawodowych oraz zdobyć unikatową i wysoko cenioną na rynku pracy specjalizację. Zapraszamy przede wszystkim specjalistów, managerów, ze szczególnym uwzględnieniem pracowników działów HR, marketingu oraz PR.
Absolwenci tego kierunku pracują najczęściej:
w dużych firmach branży IT, w działach komunikacji, EB, HR, PR lub marketingu,
w agencjach pracy, agencjach doradczych i brandingowych,
w agencjach marketingowych i PR,
w charakterze konsultantów i doradców oraz zakładają własne firmy.

Co wyróżnia te studia? Z czym z nich wychodzisz?

Merytoryka
Program opracowaliśmy tak, aby zapoznać Słuchaczy z jak najszerszym zakresem merytorycznym EB uwzględniając najnowsze trendy i specyfikę branży IT, jak również, aby umożliwić praktyczne przećwiczenie wielu poruszanych tematów.

Kadra
Zajęcia prowadzą eksperci-praktycy z wieloletnim, unikalnym doświadczeniem w zakresie marketingu dla branży IT, projektów employer brandingowych, HR, strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, zarządzania, komunikacji czy PR.

Praktyka
Dzięki biznesowym partnerom kierunku tych studiów oraz kadrze złożonej z wykładowców -praktyków możemy zapewnić Słuchaczom optymalne proporcje pomiędzy teorią a praktyką. W programie studiów przewidzieliśmy dużo zajęć warsztatowych umożliwiających szybkie przećwiczenie i zweryfikowanie omawianych zagadnień.

Networking
Biznes to relacje. Całe studia zaplanowaliśmy tak, aby czas na nich spędzony Słuchacze mogli wykorzystać nie tylko na zdobywanie wiedzy i umiejętności, ale również na zawiązanie cennych relacji biznesowych. Ponadto w trakcie całych studiów jak i po ich ukończeniu będziesz mieć możliwość utrzymywać żywy kontakt ze słuchaczami i wykładowcami wszystkich edycji i być na bieżąco z nowinkami i trendami EB w branży IT.

Elastyczność i komfort
Wiemy, że wiedzę i umiejętności zdobywa się najowocniej w odpowiednich warunkach dlatego nasze zajęcia odbywają się zarówno w formie zdalnej (oszczędzając czas i energię) jak i stacjonarnie (umożliwiając nawiązanie i podtrzymanie relacji, pełniejszą wymianę doświadczeń).

Konkret
Absolwent studiów będzie potrafił przygotować kompleksową strategię employer branding dla firmy z branży IT oraz zaprojektować kampanie wspierające wizerunek pracodawcy w branży IT. To jedyne na rynku studia uwzględniające specyfikę branży IT dlatego zdobyte tu umiejętności i kompetencje mogą być Twoją dużą przewagą konkurencyjną.

Wykładowcy

100% praktyki! Zajęcia prowadzą eksperci-praktycy z największych firm w Polsce z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu dla branży IT, projektów employer brandingowych, HR, strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, zarzadzania, komunikacji czy PR. Wśród wykładowców są m.in.

Łukasz Kowalik – specjalizuje się w dziedzinach zarządzania zmianą, wdrażania innowacji i PR i komunikacji w biznesie. Ekspert ds. innowacji i zarządzania zmianą przy Zarządzie Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego – Konfederacja Lewiatan, Venture Partner w Simpact.VC, wspierający spółki portfelowe w budowaniu strategii promocji i wejścia na rynek międzynarodowy.

Przez ponad 15 lat menedżer w Intel Corporation, gdzie zajmował się m.in. Public Relations, przygotowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacji, promocji i sprzedaży nowych produktów i programów w Europie i krajach Bliskiego Wschodu i Afryki, był również rzecznikiem prasowym firmy Intel.
Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Naukowo zajmuje się badaniem innowacyjności w kontekście stylów zarządzania i kompozycji zespołów w organizacji.

Zbigniew Gajewski – Partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK. Konsultant oraz promotor innowacji biznesowych i społecznych. Ekspert w zakresie organizacji eventów, komunikacji społecznej, wizerunku i CSR.

Wieloletni dyrektor ds. PR Konfederacji Lewiatan. 2010-2016 członek rządowego Zespołu ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw. Inicjator i wieloletni dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie - międzynarodowej konferencji poświęconej trendom cywilizacyjnym i politycznym mającym wpływ na biznes w Polsce i na świecie.

Od 2007 r. juror Złotych Spinaczy, najważniejszego konkursu branży PR. 2017-19 Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, a w latach 2018-19 także Prezes Zarządu tej organizacji. Laureat nagród branżowych (z zespołem): Złoty Spinacz, Złota EFFIE, Proton.

Z wykształcenia politolog, pracownik naukowy, dziennikarz, redaktor i wydawca. W bogatym życiu zawodowym współtworzył m.in. dziennik Nowa Europa oraz miesięcznik Businessman Magazine. Był dyrektorem wydawniczym czasopism Pani, Uroda, Kobieta i Życie, 101 Porad, Smaki i Aromaty, Świat Nauki.

Anna Kornacka – trenerka biznesu, propagatorka skutecznej komunikacji oraz zastosowania neuronauk w biznesie i nauczaniu. Pomysłodawczyni i skuteczna realizatorka wielu innowacyjnych projektów.

Od 2007 roku prezeska zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego (ZPPZ). Członkini Rady Głównej Konfederacji Lewiatan. Przewodnicząca Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego (WRDS) w województwie zachodniopomorskim. Propagatorka idei CSR w Polsce i regionie, inicjatorka projektu realizowanego w partnerstwie z Hiszpanami certyfikacji polskich pracodawców sektora MŚP pod kątem CSR (2013r).

Od 2000 roku prowadzi firmę szkoleniową, inspiruje i wspiera w rozwoju przedstawicieli biznesu, nauki oraz administracji rządowej. Pasjonatka zagadnień związanych z zarządzaniem, skuteczną komunikacją oraz neuronaukami, Wykładowczyni akademicka (m.in. na studiach MBA). Autorka bloga poświęconego wykorzystaniu odkryć z zakresu neuronauk w praktyce menedżerskiej – neurozarzadzanie.pl

Inicjatorka pierwszych w Polsce studiów podyplomowych adresowanych wyłącznie do kobiet pn. Szkoły EuroLiderek. W 2009 roku wybrana w plebiscycie „Gazety Wyborczej” (dodatek „Wysokie Obcasy”) Polką Roku 2008, zaś w 2012 w rankingu dziennikarzy „Głosu Szczecińskiego” uznana za najbardziej wpływową kobietę na Pomorzu Zachodnim.

Program (łączna liczba godzin 160)

Blok I.

  • Employer branding - strategia (24 godz.)
  • Employer branding – wprowadzenie
  • Budowanie strategii employer branding dla firmy z branży IT
  • Podstawy psychologii pracy a EB

Blok II.

  • Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy (48 godz.)
  • Komunikacja interpersonalna
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  • Motywowanie finansowe i pozafinansowe pracowników w branży IT
  • Komunikacja w czasie transformacji
  • Adaptacja pracownika i skuteczny onboarding

Blok III. CSR a EB (16 godz.)

  • CSR – korzyść nie tylko wizerunkowa
  • Budowanie strategii CSR w branży IT
  • Komunikowanie działań CSR wewnątrz i na zewnątrz organizacji

Blok IV.

  • Budowanie wizerunku pracodawcy w branży IT na zewnątrz (56 godz.)
  • Marketing rekrutacyjny i pozyskiwanie talentów. Kampanie rekrutacyjne oraz wizerunkowe – projektowanie i realizacja
  • Content marketing w działaniach pracodawców – storytelling
  • Pracodawca z branży IT w mediach społecznościowych
  • Budowanie i prowadzenie relacji z mediami – projektowanie i realizacja

Blok V.

  • Kompleksowa realizacja kampanii i projektów EB (32 godz.)
  • Wskaźniki jakości marki pracodawcy z branży IT
  • Narzędzia marketingowe w kampanii employer branding
  • Budżetowanie kampanii employer branding
  • Pomiar działań employer branding

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry i obejmują 10 zjazdów w tym: 8 zjazdów on-line i dwa stacjonarne w Warszawie. 
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu
soboty 9.00 - 17.00
niedziele 9.00 - 15.00

DANE ORGANIZACYJNE

Studia roczne / dwa semestry (176 godzin)
10 zjazdów w tym: 8 zjazdów on-line i dwa stacjonarne w Warszawie (u Partnera)
Opłaty:
Wpisowe:
1000 PLN – dla absolwentów innych uczelni
500 PLN – dla absolwentów PJATK
Czesne Studia zaoczne: 9 500 PLN / rok
Warunki udziału: zgłoszenie, przesłanie dokumentów, opłata wpisowego. Decyduje kolejność zgłoszeń (liczba miejsc jest ograniczona)


Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego
ul. Koszykowa 86
02-008 Warszawa

Budynek B, sala 17
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefony:
(+48) 512 497 506
(+48) 22 58 44 597