Grafika projektowa

Grafika projektowa

Szczegóły dot. rekrutacji

 

Celem studiów jest nauczenie słuchacza wszystkich etapów kreacji komunikacji wizualnej począwszy od briefingu, ustalenia założeń projektowych, a na własnej realizacji projektu kończąc. Absolwent studiów posiada wiedzę pozwalającą mu na świadomym podejściu do kreacji, podjęciu samodzielnie zadania projektowego i jego skuteczne wykonanie.

Studia łączą fachową wiedzę projektową z informacjami na temat estetyki, sztuki, ale też percepcji informacji wizualnej przez człowieka oraz wykorzystania mediów cyfrowych w procesie kreacji.

Studia adresowane są do osób z wyższym wykształceniem (minimum licencjat) specjalizujących się w grafice użytkowej i zainteresowanych projektowaniem graficznym i szeroko pojętą sztuką reklamy. Kandydaci to osoby działające w promocji, marketingu, public relations, wydawnictwach, agencjach reklamowych, mediach, instytucjach powiązanych z mediami, architekturze, wzornictwie przemysłowym oraz telewizji.

 

Główne zagadnienia programowe to:

• tworzenia kreatywnej grafiki w komunikacji wizualnej;
• tworzenie złożonych układów typograficznych;
• budowania zależności między treścią, a formą komunikatu wizualnego;
• wykorzystania fotografii do celów reklamowych;
• zasady projektowania identyfikacji firmy.

Program przewiduje 288 godziny zajęć. Studia prowadzone są w systemie zaocznym. Zajęcia realizowane są w czasie zjazdów weekendowych (dwa zjazdy w miesiącu).

Kierownikiem Studiów jest dr hab. Jacek Staszewski, prof. ASP; e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Szczegółowe informacje dotyczące programu oraz opisy poszczególnych przedmiotów znajdują się poniżej.

Program studiów w roku akad. 2021/2022

Syllabusy przedmiotów - semestr zimowy

Syllabusy przedmiotów - semestr letni