fbpx
Zarządzanie wizerunkiem organizacji  w nowych mediach

Zarządzanie wizerunkiem organizacji w nowych mediach

Krótki opis kierunku/wprowadzenie do tematyki kierunku

Celem studiów jest przekazanie Słuchaczom praktycznej wiedzy dotyczącej posługiwania się narzędziami komunikacyjnymi do budowania wizerunku organizacji i managerów. Zdobyte w trakcie studiów umiejętności stanowią miks kompetencji cyfrowych, społecznych i psychologicznych, związanych ze skuteczną komunikacją oraz korzystnym prezentowaniem organizacji i jej pracowników w mediach.

Program studiów obejmuje zagadnienia dotyczące m.in. kreowania wizerunku organizacji i instytucji oraz managera, roli klasycznych i nowych mediów w kreowaniu wizerunku, wystąpień publicznych i medialnych, marketingu i PR.

Nasi Słuchacze w trakcie studiów nabywają praktyczną wiedzę i wypracowują umiejętności skutecznej komunikacji oraz kompetentnego kształtowania wizerunku organizacji i managerów w nowych mediach.


Do kogo są kierowane studia/adresaci

Studia adresowane są do:

  • osób zajmujących się bądź zamierzających zajmować się public relations i szerzej rozumianą komunikacją w przedsiębiorstwach, organizacjach/instytucjach i urzędach administracji publicznej;
  • pracowników działów HR, marketingu i promocji;
  • osób chcących świadczyć pomoc w zakresie doradztwa wizerunkowego oraz nabyć lub rozszerzyć wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy z osobami występującymi publicznie;
  • osób chcących budować swój wizerunek w świecie biznesu, polityki, sztuki czy mediów;
  • dyrektorów, doradców medialnych, rzeczników prasowych;
  • osób prowadzących własne firmy chcących zadbać o wizerunek swojego przedsiębiorstwa.

Absolwenci tego kierunku najczęściej:

  • pracują na stanowiskach dyrektorów lub managerów działów PR,
  • zarządzają agencjami PR,
  • pracują na stanowiskach rzeczników prasowych,
  • są konsultantami w dziedzinie wykorzystania mediów cyfrowych w budowie wizerunku firmy lub poszczególnych managerów organizacji.


Co wyróżnia te studia? Z czym z nich wychodzisz?

Praktyczna wiedza
Program opracowaliśmy tak, aby zwrócić uwagę na szeroki zakres pojęcia wizerunku organizacji, ale także jednostki. Dzięki zajęciom prowadzonym przez ekspertów-praktyków przekazywana wiedza będzie poparta licznymi przykładami z ich pracy.

Praktyka > Teoria
Aby lepiej zrozumieć niektóre zagadnienia zajęcia będą miały formę wykładów i praktycznych warsztatów. Nasz program studiów dba o odpowiednie proporcje pomiędzy teorią a praktyką.

Networking
Dzięki różnorodności branży z których pochodzą Słuchacze oraz kontaktu z Wykładowcami - Praktykami w swoim zawodzie  studia te dają możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych.

Wartość dodana:

Absolwent studiów posiada wiedzę i umiejętności umożliwiające mu:

  • kreowanie wizerunku firm i osób,
  • skuteczną komunikację i autoprezentację,
  • zarządzanie wizerunkiem organizacji w sytuacjach kryzysowych.


Wykładowcy

Stawiamy w pełni na praktyków, aby Słuchacz ucząc się widział, że to nie sucha teoria, dlatego zajęcia prowadzą eksperci związani z mediami i pracujący w największych firmach w Polsce.
Krzysztof Górlicki (Dziennikarz i prezenter TVN24, TVN Discovery, Onet, Polskie Radio) - dziennikarz, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Od kilkunastu lat prowadzi w TVN24 programy „Dzień na żywo”, „Dzień po dniu” oraz „Polska i Świat”. Redaguje i przekazuje, często jako pierwszy w Polsce, najważniejsze informacje i komunikaty w kraju. Pomaga zdobywać kompetencje w zakresie dziennikarstwa, produkcji multimedialnej, wystąpień publicznych, prezentacji i komunikacji w sytuacjach kryzysowych lub ekstremalnie stresogennych.

Michał Bonarowski (Allegro, Onet) - Ekspert komunikacji z bogatym doświadczeniem medialnym. Pracował dla wydawców takich jak: „Gazeta Bankowa”, „Businessman Magazine”, tygodnik „Polityka”, TVP, TVN, Infor, Onet.pl, IDG, „Computerworld”, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył strategie i uczestniczył w tworzeniu największych stron internetowych łączących informacje, rozrywkę i media społecznościowe. W latach 2014 – 2020 Public Relations Officer w Allegro.pl – popularnej platformie e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej.
Obecnie odpowiada za pozyskiwanie klientów do programu Allegro Smart! dzięki któremu klienci Allegro mogą korzystać z darmowych dostaw. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Sieci Mentorów Polskiego Funduszu Rozwoju, Rady Marek Superbrands.

https://superbrands.pl/michal-bonarowski/ 

Małgorzata Kozieł-Pańczyk (Grupa Eurozet, LOT Polish Airlines, PGE) - z początkiem lipca zaczęła pracę w Grupie Famur – produkującej maszyny i urządzenia dla przemysłu wydobywczego, na potrzeby kolei i przemysłu cementowego. Objęła stanowisko dyrektorki marketingu i PR. Poprzednio Małgorzata Kozieł-Pańczyk była związana z Grupą Eurozet, gdzie odpowiadała za całość działań komunikacji korporacyjnej i PR. Wcześniej pracowała z kolei w Polskich Liniach Lotniczych LOT i Polskiej Grupie Energetycznej PGE jako dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy.
Przez blisko dziesięć lat była natomiast związana z TVN24 jako producentka, redaktorka, reporterka i prezenterka. Jest absolwentką Uniwesytetu Warszawskiego i studiów MBA na Rotterdam School of Menagement, posiada także certyfikat z obszaru digital marketingu, DIMAQ.
https://www.proto.pl/aktualnosci/malgorzata-koziel-panczyk-z-eurozetu-do-grupy-famur 

Aleksandra Chalimoniuk (OTCF, JYSK, Sokołów S.A.) – dyrektorka PR firmy OTCF. Prowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i należących do niej marek. Do zadań Aleksandry Chalimoniuk należy budowanie komunikacji wewnętrznej w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, na których firma planuje w najbliższym czasie ekspansję. Jest również odpowiedzialna za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga. W branży PR Chalimoniuk pracuje od 2013 roku, wcześniej pracowała jako dziennikarka telewizyjna w koncernie Discovery. W ciągu ostatnich kilku lat dwukrotnie pełniła funkcję dyrektorki komunikacji i PR - w firmach Jysk i Sokołów SA.
https://www.press.pl/tresc/68811,aleksandra-chalimoniuk-pr-dyrektorka-w-otcf 


Program (łączna liczba godzin 136)

Blok I. Nowe zasady komunikacji 32 godz.

  • Media offline vs. Media on-line | różnice w zarządzaniu różnymi kanałami komunikacji
  • Rola mediów tradycyjnych i społecznościowych w marketingu i PR
  • Strategie komunikacyjne w nowych mediach
  • Budowanie wizerunku poprzez personal branding kadry zarządzającej i ekspertów
  • Blogi, Podcasty, kanały wideo

Blok II. Wystąpienia publiczne 24 godz.

  • Wizerunek i pierwsze wrażenie
  • Strach i lęk przed wystąpieniami
  • Różnica pomiędzy strachem i lękiem
  • Przyczyny lęku przed wystąpieniami
  • Sposoby na opanowanie zdenerwowania i nabranie pewności siebie

Blok III. Struktury i język wystąpień 24 godz.

  • Język pisany vs język mówiony
  • Skuteczne struktury wystąpień
  • Emisja głosu i tempo mówienia
  • Nauka czytania przemówienia
  • Organizacja pracy nad przemówieniem

Blok IV. Wystąpienia medialne 24 godz.

  • Komunikacja przed kamerą
  • Emocje przed kamerą
  • Gestykulacja i mimika
  • Perswazja w przekazie wideo
  • Organizacja własnego centrum prasowego

Blok V. Komunikacja kryzysowa 32 godz.

  • Czym jest kryzys
  • Predykcja sytuacji kryzysowych
  • Jak się przygotować na kryzys
  • Lider w czasie kryzysu
  • Rola relacji z mediami w czasie kryzysu


Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry i obejmują 10 zjazdów w systemie hybrydowym.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w soboty i niedziele.


Informacje organizacyjne

Studia roczne / dwa semestry (136 godzin)
10 zjazdów

Opłaty:
Wpisowe:
1000 PLN – dla absolwentów innych uczelni
500 PLN – dla absolwentów PJATK
Czesne Studia zaoczne: 10 000 PLN / rok
Warunki udziału: zgłoszenie, przesłanie dokumentów, opłata wpisowego. Decyduje kolejność zgłoszeń (liczba miejsc jest ograniczona)