Rekrutacja na semestr letni roku akademickiego 2020/2021 rozpocznie się 4 stycznia 2021 roku i prowadzona będzie na następujące kierunki:
- Bazy danych i ich aplikacje – studia niestacjonarne oraz studia internetowe
- Big Data – Inżynieria dużych zbiorów danych
- Cyberbezpieczeństwo systemów informatycznych i telekomunikacyjnych
- Edukacja spersonalizowana - zarządzanie oświatą
- Systemy informatyczne, aplikacje i bazy danych – studia internetowe
Przyjęcia na studia odbywają się na podstawie kolejności zgłoszeń do wyczerpania miejsc.
Rekrutacja "krok po kroku"
1. Rejestracja on-line
Załóż konto na portalu rekrutacyjnym: rekrutacja.pjwstk.edu.pl
Otrzymasz link aktywacyjny, a po aktywowaniu konta uzyskasz dostęp do swojego profilu. Wypełnij formularze i wgraj swoje zdjęcie. Koniecznie wybierz kierunek, na który aplikujesz.
2. Dostarczenie dokumentów
Przygotuj wymagane dokumenty i dostarcz je do Działu Rekrutacji PJATK. Możesz też przesłać je pocztą (listem poleconym) lub kurierem.
Wymagane dokumenty:
- podpisane podanie o przyjęcie na studia:
- druk wyłącznie na kierunek "Systemy informatyczne, aplikacje i bazy danych"
- druk na pozostałe kierunki (wypełniony druk można pobrać ze swojego profilu w systemie rekrutacyjnym lub otrzymać bezpośrednio w Dziale Rekrutacji.)
- druk wyłącznie na kierunek "Systemy informatyczne, aplikacje i bazy danych"
- dyplom ukończenia uczelni wyższej wraz z suplementem (uzyskania tytułu licencjata, inżyniera lub magistra) - kandydat przedstawia oryginał, odpis lub kserokopię poświadczoną przez notariusza
- CV wymagane tylko w przypadku Baz Danych
-
zdjęcie cyfrowe formatu dowodowego wgrane na swoim profilu w systemie rekrutacji on-line generowane na podaniu. Kandydaci którzy nie wgrają zdjęcia zgodnie z wytycznymi zobowiązani są do dostarczenia zdjęcia w wersji wydrukowanej.
3. Kwalifikacja na studia
Pełna rejestracja oraz złożenie kompletu dokumentów uruchamiają procedurę kwalifikacyjną na studia.
4. Kontrakt i wpisowe
Kandydat otrzymuje decyzję Komisji Kwalifikacyjnej drogą elektroniczną, na adres podany w rejestracji on-line. Decyzja wysyłana jest dopiero po zebraniu się wymaganej ilości kandydatów (nie dotyczy studiów internetowych).
Kandydat zakwalifikowany na studia zobowiązany jest zapłacić wpisowe oraz dostarczyć kopię dowodu wpłaty. Wpisowe jest bezzwrotne.
Po dopełnieniu wszystkich formalności kandydat podpisuje z Uczelnią Kontrakt.
Opłatę wpisowego należy dokonywać na swoje indywidualne konto - widoczne na własnym profilu rekrutacyjnym.
W wyjątkowych sytuacjach wpłat można dokonać na ogólne konto uczelni:
Bank Millennium S.A.
Ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Przelewy krajowe:
numer rachunku: 41 1160 2202 0000 0003 5249 4962
Przelewy zagraniczne:
PL41 1160 2202 0000 0003 5249 4962
Kod SWIFT: BIGBPLPW
W tytule podać imię i nazwisko, wpisowe/rozmowa kwalifikacyjna, kierunek
Np. Jan Nowak, wpisowe, studia podyplomowe